ASAP&ASAP wygrała przetarg na obsługę kreatywną Nissana, Mitsubishi i Isuzu

1 dzień temu 7

Zakres obsługi marek przez ASAP&ASAP obejmie: kreacje ATL/360 dla kampanii lokalnych, lokalizacje i adaptacje kampanii globalnych, spoty telewizyjne i radiowe, materiały dla dealerów, kampanie performance oraz materiały BTL.

Współpraca wystartowała potrwa rok, z możliwością przedłużenia.

- Agencja ASAP&ASAP przekonała nas przede wszystkim dojrzałością i kompetencjami zaproponowanego zespołu, bogatym doświadczeniem w zakresie narzędzi AI, w tym produkcji video, oraz zrozumieniem globalnych i lokalnych strategii marek dystrybuowanych przez firmę Astara. Oferta agencji odpowiedziała na nasze potrzeby, pokazując głębokie zrozumienie wyzwań i celów, jakie przed nami stoją - mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu w firmie Astara.

W ramach obsługi marek, agencja będzie współpracowała z domem mediowym OMD (w ramach planowania i zakupu mediów offline) oraz agencją Sales&More (planowanie i zakup mediów digital).

Wystartowała już pierwsza przygotowana przez ASAP&ASAP kampania dla nowego klienta i dotyczy marki Nissan. Jest ona związana z wakacyjnymi przeglądami klimatyzacji i obejmuje m.in. kanał digital, social media i komunikację w salonach dealerskich. Na jej potrzeby agencja opracowała 2 linie kreatywne: "W Twoim klimacie" oraz "Weź to na chłodno".

Przeczytaj źródło