Bank Pekao ze specjalnymi strefami na lotniskach, do wygrania vouchery turystyczne

1 dzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Wakacje to dla wielu osób czas wyjazdów, odkrywania nowych miejsc i niezapomnianych wspomnień. Na początku czerwca Bank Pekao, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podróżników, wprowadził kompleksową ofertę usług, w tym innowacyjną obrączkę płatniczą. 
To nowoczesne urządzenie umożliwia klientom wygodne płatności zbliżeniowe i wypłacanie gotówki z bankomatu. Obrączka nie wymaga wymiany baterii czy ładowania i jest wodoodporna. Wszystko po to, by zapewnić klientom jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo.

W połowie czerwca bank wystartował z ogólnopolską kampanią „Supermoce w podróży”, obecną w telewizji, serwisach VOD, internecie i mediach społecznościowych. Reklamy zachęcają do bankowania z Pekao i korzystania np. z wygodnych płatności innowacyjną obrączką płatniczą, zwrotów za podróżnicze wydatki, gwarancji niskich kursów przy płatności kartami za granicą, czy zbierania mil w programie Miles & More.

- „Supermoce w podróży” to nie tylko innowacyjne, ale także praktyczne rozwiązania i usługi dostępne wygodnie w aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się pełną swobodą i komfortem podczas swoich podróży, mając wszystkie niezbędne narzędzia zawsze pod ręką. Nasza oferta, w której kluczowym elementem jest obrączka płatnicza, została stworzona z myślą o osobach aktywnie spędzających czas, ceniących wygodę, mobilność i bezpieczeństwo. Chcemy dostarczać klientom nowoczesne rozwiązania, sprawiające, że podróżowanie staje się tańsze, wygodniejsze i przyjemniejsze – mówi Jorge Sánchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Elementem towarzyszącym kampanii jest także wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych, w którym uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce i powalczyć o atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w akcji, należy zrobić zdjęcie z różową palmą Pekao, zlokalizowaną w strefie bezcłowej jednego z sześciu lotnisk: Warszawa im. Chopina, Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań lub Wrocław, a następnie opublikować je na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku, odpowiadając na pytane: „Jakie są Twoje supermoce w podróży?”. Post powinien zawierać hashtag #SupermoceŻubra oraz oznaczenie profilu Banku Pekao.

Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda główna – voucher podróżny o wartości 6 000 zł. W puli przewidziano również dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1 000 zł. Akcja trwa do 15 lipca. Z kolei lista laureatów zostanie opublikowana do 31 lipca na profilach bankowych na Facebooku i Instagramie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie: Supermocezubra - Bank Pekao S.A. Biorąc udział w akcji, należy pamiętać o przesłaniu odpowiedniego oświadczenia, dostępnego w regulaminie konkursu: Regulamin_Konkusu_Supermoce_zubra.pdf

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Informacje o obrączce płatniczej i pozostałych „supermocnych rozwiązaniach”, dostępnych w ramach oferty, znajdują się na stronie: Konto Przekorzystne w Banku Pekao S.A.

Wyemitowane w ramach kampanii spoty można obejrzeć na serwisie YouTube.


Kampania Banku Pekao również na lotniskach

Nowa kampania Banku Pekao „Supermoce w podróży” obejmuje nie tylko spoty w Internecie, telewizji oraz mediach społecznościowych. Stoiska Banku Pekao pojawiły się także na największych lotniskach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu - tuż za strefą kontroli bezpieczeństwa, by już na samym początku drogi zaoferować klientom wygodę i poczucie bezpieczeństwa.


Przez całe lato - od czerwca do końca września 2025 roku - podróżni będą mogli na miejscu założyć konto osobiste, otrzymać kartę do konta, kartę kredytową, a także zainstalować aplikację PeoPay.

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reklamy wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za działania digital odpowiada Sales&More, social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów – telewizji oraz video online – zajął się Universal McCann. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Przeczytaj źródło