Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Ministerstwo Cyfryzacji
Przetarg dotyczy kompleksowej organizacji (zaplanowanie, przygotowanie, przeprowadzenie) kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Działania będą skierowane do trzech grup docelowych: społeczeństwa, osób decyzyjnych w podmiotach publicznych oraz webmasterów i projektantów.
Kampanie będą realizowane w internecie, w tym płatne, z wykorzystaniem profili resortu, m.in. na Facebooku, Instagramie, platformie X, na YouTube, LinkedIn oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.
Działania będą prowadzone od zawarcia umowy z wybraną agencją (najpóźniej 5 października br.) do końca stycznia 2028 roku. Podzielone będą na 5 etapów - każdy ma trwać 6 miesięcy.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 lipca.