Beko w nowej kampanii przekonuje o "Sile spokoju w Twoim domu"

2 dni temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Nowe spoty wizerunkowe - 30″ i 15” oraz dedykowana strona internetowa przybliżać będą kulisy testów i opowiedzą historię marki, która z pamiętnego „ooo Beko”, przekształca się w partnera na nowym etapie życia, odpowiadając na realne potrzeby zabieganych, ale pełnych pasji ludzi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Kampania „Siła spokoju w Twoim domu” w całości została oparta się na rzetelnych testach niezawodności sprzętu AGD – niezawodności, która została potwierdzona tysiącami prób.

- W Beko wierzymy, że prawdziwa siła spokoju rodzi się z pewności. Wiemy, że pewność nie bierze się znikąd – dlatego sprzęty Beko są poddawane rygorystycznym testom. Dzięki nim możemy zapewnić, że każdy produkt towarzyszący naszym klientom w domu będzie im służyć przez lata. Mogą być o to spokojni – mówi Michał Grzeliński, prezes Beko – Nasza kampania przypomina spokojny oddech po ciężkim dniu – jest ciepła, uspokajająca, a jednocześnie wiarygodna, bo oparta na twardych, prawdziwych danych – wyjaśnia.

Spoty marki zobaczyć będzie można będzie w telewizji, digitalu oraz social mediach. Materiały kreatywne będą widoczne również w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Kot w Butach. Za media odpowiadają Rebel Media i Media Republic. Po stronie Beko realizację nadzorowały Justyna Głowacka, Marta Rafałowska i Klaudia Kania.

Przeczytaj źródło