Canal+ z nowym dyrektorem. Transfer z Pumy

7 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Adam Niewiński, fot. Canal+ Polska Adam Niewiński, fot. Canal+ Polska

Adam Niewiński będzie odpowiedzialny za planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego Canal+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji - od digitalu, przez media społecznościowe, aż po rozwiązania niestandardowe, w tym również działania offline i eventy. 

Do jego kluczowych zadań należeć będzie także tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym Canal+, tj. piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem prowadzonych przez niego działań będzie dalsze umacnianie pozycji Canal+ jako najważniejszego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona klientów korzystających z oferty sportowej w serwisie streamingowym Canal+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W marketingu Canal+ chcemy działać szeroko i nowocześnie, wykorzystując wszystkie dostępne kanały i narzędzia. Bogate doświadczenie Adama z obszaru marketingu sportowego, które zdobywał m.in podczas pracy dla takich marek jak Puma i hummel, będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu Canal+ Polska. 

– Canal+ od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści sportowych, dlatego dołączenie do zespołu to dla mnie ogromna motywacja i odpowiedzialność. Sport to emocje, pasja i zaangażowanie – i dokładnie tymi wartościami chcę kierować się w mojej pracy – dodaj Adam Niewiński, dyrektor marketingu sportowego Canal+.

Adam Niewiński przed dołączeniem do Canal+ Polska był związany z Puma Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performacje. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Tenisowym oraz w Polskiej Agencji Prasowej.

Przeczytaj źródło