DPD podkreśla, że klient ma kontrolę nad swoją paczką

1 dzień temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Głównym przesłaniem kampanii jest podkreślenie, że to klient ma pełną kontrolę nad tym, jak, gdzie i kiedy odbierze swoją przesyłkę: od kuriera w domu, z automatu paczkowego czy przy okazji codziennych zakupów w sklepie.

Firma w działaniach reklamowych skupia się na elastyczności. 

Promocyjny spot emitowany m.in. na YouTube przedstawia ideę kampanii. Film pokazuje różne scenariusze odbioru paczek – od dostawy prosto pod drzwi, przez odbiór w automacie paczkowym, aż po wizytę w punkcie odbioru przy okazji zakupów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Klip nie tylko prezentuje różnorodność dostępnych opcji, ale także podkreśla, że każda z nich jest równie łatwa i wygodna. W kampanii postawiliśmy na prostotę przekazu, który trafia do każdego – niezależnie od wieku czy stylu życia. To rozwiązania, które mają być dostępne dla wszystkich, bez względu na to, czy mieszkasz w dużym mieście, czy w mniejszej miejscowości – podsumowuje Mateusz Sokołowski, twórca filmu oraz główny aktor, na co dzień koordynator ds. komunikacji marketingowej w DPD Polska

 

Przeczytaj źródło