Izabela Trojanowska twarzą marki Kubota

15 godziny temu 7
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kubota promuje nową kampanią ofertę swoich produktów dostępnych w sklepach sieci Biedronka.

– Zależało nam również, by w ramach wspólnej akcji stworzyć narrację nawiązującą do swobody, odpoczynku i jednocześnie – nie po raz pierwszy – puścić oko do naszych klientów – komentuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota.

Zobacz: Marka Kubota z nowym logo. Ma ukryte znaczenie 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Kubota zaprosiła Trojanowską na caffe latte

Do słynnego cytatu, który pojawia się w archiwalnym wywiadzie – „piję sobie caffe latte i czuję się bosko” – w ostatnich latach powrócili internauci, wykorzystując archiwalne wideo m.in. w humorystycznych materiałach na Tiktoku oraz Instagramie. Marka Kubota postanowiła odświeżyć ten motyw, tworząc remake wywiadu, w którym wzięła udział sama Izabela Trojanowska.

– Zapraszając do współpracy Izabelę Trojanowską chcieliśmy, czerpiąc bezpośrednio z popkultury, wyjść poza sztywny schemat działań marketingowych i dotrzeć do zróżnicowanych grup wiekowych. Co nieco starsi odbiorcy kojarzą Trojanowską z wielkimi przebojami „Tyle samo prawd ile kłamstw” czy „Wszystko, czego dziś chcę”, młodsi słuchają tej drugiej piosenki w aranżacji Moniki Brodki. Natomiast dla obydwu tych grup Trojanowska jest przykładem niewymuszonego stylu i charyzmy, z którymi my jako marka chcemy być kojarzeni – podsumowuje Alina Sztoch.

 Za realizację była odpowiedzialna poznańska agencja Easy Tiger Agency.

Przeczytaj źródło