Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Celem zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Grupą docelową każdej kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności potencjalni beneficjenci programów rządowych i konkretne grupy docelowe, w zależności od potrzeb, np.: firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz kluczowi menadżerowie dużych przedsiębiorstw, osoby 50+, osoby z niepełnosprawnościami, ludzie młodzi do 30 roku życia, wchodzący lub powracający na rynek pracy, młode małżeństwa i rodzice małych dzieci, osoby zamieszkujące małe miejscowości i wsie, osoby korzystające z publicznej służby zdrowia, studenci uczelni wyższych.
Każda kampania będzie obejmowała m.in. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedin, TikTok, Twitch, Pinterest.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok. Budżet przeznaczony na zaplanowane działania wynosi 1,8 mln zł netto (bez VAT).