Kolejny aktor reklamuje PKO BP. Tym razem kampania dla firm

9 godziny temu 5

Akcja spotu z udziałem Bartłomiej Topy, tak samo jak poprzednich reklam z obecnej kampanii PKO Banku Polskiego, toczy się wokół PKO Rotundy, czyli charakterystycznej placówki banku w ścisłym centrum Warszawy.

Topa przekonuje młodego mechanika samochodowego, żeby założył własny biznes i korzystał ze skierowanego do firm rachunku w PKO BP. Reklamy podkreślają zalety takiego konta: brak opłat za prowadzenie przez pierwsze dwa lata oraz dostęp do ponad 900 oddziałów banku i aplikacji mobilnej IKO.

– Nową odsłoną komunikacji dla firm kontynuujemy ofensywę marketingową PKO Banku Polskiego. Chcemy pokazać, że każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, może poczuć, że stoi za nim marka, która rozumie jego codzienne wyzwania i wspiera go na każdym etapie rozwoju. Utrzymujemy lekką, okraszoną humorem, stylistykę reklamy. Niezmiennie najbardziej charakterystyczne jest miejsce akcji, czyli warszawska PKO Rotunda – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu w PKO Banku Polskim.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

PKO Bank Polski. Konto firmowe za 0 zł za prowadzenie przez 2 lata

Obecna kampania PKO BP trwa od czerwca. W jej pierwszej, wizerunkowej odsłonie pojawili się Szymon Majewski, Sara James i Bogusław Linda, zaś w drugiej Sara James i Krzysztof Ibisz reklamowali PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (m.in. social media) oraz radio.

Za koncepcję kreatywną i realizację akcji odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.

Z kolei Bartłomiej Topa, wspólnie z Mają Kuczyńską, występuje też obecnie w jubileuszowej kampanii cateringu dietetycznego Maczfit.

Przeczytaj źródło