Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Screen Fb Tygodnik Angora
Jak mówił w kwietniu, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mirosław Kuliś, założyciel “Angory”: “Rozmawiamy z Inpostem i już niedługo będzie można nas kupować poprzez Paczkomaty”.
I rzeczywiście, Angora od 3 tygodni jest dostępna w Paczkomatach. – Jest to bardzo przyszłościowy system dystrybucji prasy, ponieważ po upadku Ruchu, jest problem z zakupem prasy, szczególnie w małych miejscowościach – przyznaje dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Wyrozumski, prezes zarządu Westa Druk, wydawcy “Angory”.
Wyrozumski zauważa, że odbiorcy korzystający z paczkomatów w małych miejscowościach to ok. 50 proc. – Jeżeli chodzi o duże miasta, mamy zamówienia z Warszawy czy Łodzi, ale nie brakuje również tych mniejszych miejscowości – dodaje.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
“Angora” pracuje aktualnie nad rozszerzeniem oferty paczkomatowej, m.in. nowymi systemami płatności oraz sprzedaży pojedynczych egzemplarzy. Aktualnie najmniejszy pakiet prenumeraty obejmuje miesiąc, czyli 4 wydania, a największy – 52.

– Założeniem współpracy z Inpostem jest prenumerata obejmująca różne okresy, ale docierają do nas prośby od czytelników dotyczące możliwości zakupu pojedynczych egzemplarzy – wyjaśnia prezes.
Przygodę z Paczkomatami zainicjował “Tygodnik Powszechny” a w ostatnim czasie dołączyła “Polityka”.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w czwartym kwartale 2024 roku sprzedaż “Angora” wynosiła 127 912 egzemplarzy. To o 13,04 proc. mniej niż rok wcześniej. Jednak popularnym tygodnikom opinii do “Angory” daleko, w tym samym okresie sprzedaż “Polityki” wyniosła ok 75 tys. egz., “Newsweeka” - 60 tys. egz., a “Gościa Niedzielnego” - 57 tys. egz.