W spocie Martyna Wojciechowska opowiada m.in. o zagrożeniach związanych z podszywaniem się oszustów pod klientów banków w internecie.
"Wiedzieliście, że każdy z nas ma swoje własne tempo klikania czy swój sposób używania myszki? To działa trochę jak cyfrowy odcisk palca. I właśnie na tym opiera się weryfikacja behawioralna dostępna w Banku Credit Agricole" - mówi Wojciechowska.
Weryfikacja behawioralna, która ma chronić klienta w bankowości online polega na tym, że kiedy klient loguje się na swoje konto i porusza się po nim w swój charakterystyczny sposób, bank wie, że to naprawdę on, a nie ktoś obcy, kto próbuje się pod tę osobę podszyć.
Ta dodatkowa ochrona działa w aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank, za darmo.
Credit Agricole zachęca w reklamie do otworzenia konta, za co teraz można zyskać nawet 1000 zł premii.
Wcześniej, w reklamach Credit Agricole, obok Dawida Podsiadło wystąpili m.in. Robert Makłowicz czy Wojciech Mann.