Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Facebook/Maryla Rodowicz
Inicjatywa Equal Music Program ma na celu zwiększenie udziału artystek na listach przebojów. W chwili rozpoczęcia akcji stanowiły one jedynie 1/5 wszystkich twórców.
Spotify w ramach inicjatywy tworzy globalne oraz lokalne listy przebojów wykonywanych wyłącznie przez kobiety. Do współpracy zaproszono artystki z ponad 50 krajów.
Maryla Rodowicz w swoim poście na Facebooku napisała, że Spotify spełniło jej marzenie i dodała, że „tego nie było nawet w moim bingo”. Wyraziła też wsparcie dla innych artystek oraz dumę z kobiecej sceny muzycznej.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Rodowicz to nie pierwsza polska artystka na Time Square
Wcześniej Spotify w centrum Nowego Jorku promowało między innymi Lunę, Monikę Brodkę i Darię Zawiałow.
Polskie artystki znalazły się ze swoimi utworami na listach wśród takich gwiazd jak Saweetie (USA), Duda Beat (Brazylia), Griff (Wielka Brytania), Natalia Lafourcade (Meksyk) oraz Zoe Wees (Niemcy/Wielka Brytania).