Michał Sosiński, Paweł Cholewa i Kamil Kuć awansowali w McCann Poland

1 dzień temu 6

Michał Sosiński jako deputy creative director McCann Poland, odpowiada za obsługę klientów w ramach Health/Beauty/FMCG Business Unit. Nadzoruje pracę zespołu motion & design, a jednocześnie kontynuuje realizację działań kreatywnych dla marki KFC. Z branżą reklamową związany jest od ponad dekady – tworzył kampanie 360 dla największych światowych marek, a jego projekty wielokrotnie zdobywały nagrody w prestiżowym konkursie Effie Awards.

Paweł Cholewa i Kamil Kuć, którzy objęli stanowiska creative group heads, odpowiadają za rozwój kluczowych koncepcji kreatywnych dla marek Mastercard oraz Santander. Swoje obowiązki realizują w ramach Finance/Services Business Unit, współzarządzając zespołem i wzmacniając jego potencjał twórczy.

Paweł Cholewa ma 14 lat doświadczenia, a Kamil Kuć działa w branży kreatywnej od ponad dekady. Na swoim koncie mają projekty nagrodzone w Cannes Lions i D&AD, a także docenione w konkursach takich jak Eurobest, Golden Drum, KTR czy Effie Awards.

– Ostatnie 18 miesięcy to ponad 40 proc. wzrost naszej agencji, co wymagało od zespołów niezwykłej elastyczności i wdrażania hybrydowych rozwiązań technologicznych. W tym kluczowym dla nas okresie Michał, Paweł i Kamil udowodnili, że potrafią tworzyć kampanie nie tylko kreatywne i nagradzane, ale – co najważniejsze – bardzo skuteczne biznesowo. Ich awanse wynikają z efektów ich pracy i wierzę, że przed nami wiele kolejnych świetnych kampanii, które zapracują na rzecz sukcesów naszych klientów – skomentował Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.

Przeczytaj źródło