W sobotę 23 sierpnia br. wystartowała nowa kampania reklamowa ATL (OOH, TV, YouTube, TikTok i inne) marki Netia, która wspiera sprzedaż nowej gamy ofert promocyjnych pod nazwą "Wybierz…".
W kampanii eksponowane są przede wszystkim pakiety szybkiego internetu w technologiach światłowodowych na sieci Netii w budownictwie wielorodzinnym w opcjach do 1 Gb/s i do 2 Gb/s z usługą TV, do których można dokupić (wliczone w cenę poszczególnych usług) dostępy do serwisów streamingowych: Disney+, HBO Max, SkyShowtime.
Promowana oferta dotyczy umów na 24 miesiące, przy czym zarówno usługa internetowa, jak i telewizyjna, a także wybrany przez klienta dostęp/dostępy do serwisów VoD objęte są promocyjnym okresem zwolnienia z opłat abonamentowych na start przez okres aż 6 miesięcy.
Po raz kolejny główną bohaterką kampanii reklamowej jest Bogini Netia, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska. Tym razem towarzyszy jest m.in. jeden z najbardziej znanych herosów – Herakles.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kampania Netia 2025
"Skomponuj swój rozrywkowy róg obfitości" - hasło nowej kampanii Netii
W kampanii TV (emisja w kanałach Polsatu i TVN Warner Bros. Discovery do końca września br.) pojawią się spoty 15 i 30-sekundowe, natomiast na potrzeby emisji w serwisie YouTube powstała cała seria kilkusekundowych spotów, skierowanych od poszczególnych segmentów konsumenckich.
Wizualizacje nawiązujące do spotów telewizyjnych i na YouTube pojawiły się też na tyłach autobusów w: Warszawie, aglomeracji śląskiej, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Lublinie, Łodzi i Trójmieście.
Za kreację w tym obszarze odpowiada agencja Content Invest (d. Red8), natomiast za zakup mediów leży po stronie agencji: Iprospect (TV oraz tyły autobusów) i Essencemediacom (YouTube i TikTok).
Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus.