Nowa linia produktowa Hortex Wowoc

4 dni temu 12
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
  1. Wirtualnemedia.pl
  2. Wiadomości
  3. Reklama
  4. Marketing

Na rynku pojawiła się nowa linia owocowych napojów gazowanych Hortex Wowoc. Marka jest odpowiedzią na potrzeby młodych odbiorców, którzy szukają oryginalności, lekkości i wyrazistego stylu. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Nowa linia produktowa dostępna w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 litra. Wyróżnia się unikatowymi połączeniami smakowymi. W ofercie znajdują się trzy warianty: kaktus & melon, yuzu & pomelo, pitahaja, liczi & mięta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Linia została stworzona z myślą o młodych konsumentach poszukujących nietuzinkowych smaków i świeżych form komunikacji.

Za kompleksowe opracowanie konceptu Hortex Wowoc – od pomysłu na sam napój po stworzenie jego nazwy – odpowiadają agencje Kerris i Sweetspot. 

Przeczytaj źródło