Nowy szef platformy biletowej grupy Allegro

5 godziny temu 4
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Bartosz Troński, fot. materiały prasowe eBiletu Bartosz Troński, fot. materiały prasowe eBiletu

Bartosz Troński z eBiletem związany jest od ponad dekady. Zaczynał jako sprzedawca biletów, następnie jako konsultant obsługi klienta, a potem pracował w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu.

W 2018 roku objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży B2B, a od 2021 roku jako wiceprezes odpowiada za cały obszar komercyjny.

CZYTAJ TEŻ: Sprzedano akcje Allegro za 1,8 mld zł. Kurs w dół

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

⎼ W najbliższych latach moim celem będzie stworzenie największego w Polsce centrum wydarzeń ⎼ miejsca z największą liczbą eventów ze wszystkich kategorii, które stanie się dla klientów źródłem inspiracji do wyjścia z domu. Chcę, żeby eBilet był zawsze blisko fanów ⎼ od pierwszego kliknięcia (a nawet wcześniej!) po wspomnienia z wydarzenia i plany na kolejne wyjście ⎼ zapowiada Bartosz Troński.

– eBilet to prężnie rozwijający się serwis, który dziś obsługuje sprzedaż na największe wydarzenia kulturalne. To między innymi zasługa znakomitych, zaangażowanych menedżerów takich jak Bartek. To właśnie pod jego okiem realizowane były historyczne projekty m.in. rekordowa trasa stadionowa Dawida Podsiadły, czy koncerty Taylor Swift. Bartek wyrósł z organizacji, doskonale rozumie potrzeby klientów i wyzwania rynku. Nie wątpię, że jego doświadczenie i umiejętności pozwolą dalej rozwijać serwis eBilet, by stał się ulubioną platformą do zakupów biletów dla wszystkich fanów muzyki, teatru czy sportu – komentuje Grzegorz Czapski, chief business accelerators officer w Allegro i członek rady nadzorczej eBilet.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na stanowisku prezesa Bartosz Troński zastąpi Jakuba Jasińskiego, który zaczyna urlop rodzicielski. Jasiński tę funkcję pełnił od lipca 2023 roku.

Jak już opisywaliśmy, w pierwszym kwartale 2025 roku grupa Allegro zwiększyła przychody o prawie 6 proc. (te z reklam o 31 proc.), zarabiając na czysto prawie 300 mln zł.

Przeczytaj źródło