Od dziś zupełnie nowy newsletter Wirtualnych Mediów. Duża zmiana po wielu latach

22 godziny temu 6
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Fot. Unsplash / Zdjęcie ilustracyjne Fot. Unsplash / Zdjęcie ilustracyjne

Do blisko 50 tysięcy subskrybentów, z których wielu od niego zaczyna swój zawodowy dzień, trafiła dziś zupełnie nowa, ulepszona i odświeżona wersja naszego newslettera. Wiemy, jak to często bywa z tymi “ulepszeniami”, dlatego do sprawy podeszliśmy zdroworozsądkowo. Poprawiliśmy to, co mogło działać lepiej, zostawiliśmy to, co było cenione. 

To pierwsza tak duża zmiana od wielu lat. Od teraz nasz newsletter jest bardziej nowoczesny i przejrzysty. Odświeżyliśmy jego szatę graficzną, dodaliśmy parę nowych elementów i kolorów oraz uspójniliśmy strukturę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Jeśli jesteś już subskrybentem, dziękujemy! Chętnie posłuchamy opinii. 

Jeśli jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera, zachęcamy do zapisania się tutaj. Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła zobaczyć, jak wyglada jego nowa wersja. Nie zapomnij potwierdzić zapisania, klikając w link, który dostaniesz na maila. Opcjonalnie sprawdź folder ze spamem, różni klienci pocztowi różnie traktują takiego maila weryfikacyjnego.

Codziennie rano, jeszcze przed godzina 7.00, na Twoją skrzynkę trafi nasz newsletter, w którym będzie czekał na Ciebie konkretny przegląd informacji ze świata mediów, marketingu i PR. Dodatkowo od niedawna nasi dziennikarze do tematów dnia piszą odautorskie wstępniaki, które pojawiają się tylko w newsletterze. Trafiają tam też niektóre oferty pracy. 

Aktualnie zapisanych do niego jest blisko 50 tysięcy osób interesujących się naszą branżą. Dziękujemy, że jesteście z nami – i że codziennie pozwalacie nam być w Waszych skrzynkach. 

Przeczytaj źródło