“Polityka” trafiła do Biedronki. Wcześniej wróciła do Lidla

7 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. screen Fb Polityka fot. screen Fb Polityka

Jak poinformowała redakcja “Polityki”, od 25 czerwca tygodnik jest dostępny w 2,1 tys. sklepów sieci Biedronka. Wcześniej, bo z początkiem kwietnia “Polityka” wróciła do tysiąca sklepów sieci Lidl.  

– Dystrybucja poprzez paczkomaty Inpost, dostępność w Lidlu, a teraz Biedronce to działania zwiększające dostępność “Polityki” na rynku. Współpraca z Lidlem pokazała nam, że warto wejść także do Biedronki, oczywiście z odpowiednią kontrolą nakładów – najpierw trzeba przetestować rozwiązania, a następnie je optymalizować – mówi dla Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego w Polityce.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Jak poinformował Zmelonek, lokalizacje sklepów to rekomendacja Garmond Press, poddana analizie potencjału sprzedażowego po stronie “Polityki”.  – Wymagało to wspólnego namysłu – precyzuje.  

“Polityka” w Paczkomatach i Lidlu

Jak podawaliśmy, w połowie maja “Polityka” wprowadziła możliwość prenumerowania tygodnika za pośrednictwem Paczkomatów InPostu. Co istotne, prenumeratę można zamówić za pośrednictwem strony sklepu internetowego “Polityki” (sklep.polityka.pl) a pisma są dostarczone do wybranych przez prenumeratorów Paczkomatów bez dodatkowych opłat za przesyłkę.

Również w kwietniu tygodnik wrócił do wybranych placówek pocztowych, co wskazywało na zakończenie sporu pomiędzy wydawcą a firmą kolporterską Garmond Press. Wcześniej, w lutym br., tygodnik informował, że Garmond Press jednostronnie zmniejszył zamówienia na dostawę “Polityki” w odpowiedzi na co firma kolporterska zarzuciła tygodnikowi kłamstwo.  

Przeczytaj źródło