Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Redakcja09.07.2025 (12:14)
Renault wprowadziło na polski rynek model Renault 5 E-Tech electric, a jego premierze towarzyszy kampania R5ART - projekt artystyczny łączący elektromobilność ze sztuką miejską. Marka zaprosiła do współpracy ilustratorów i stworzyła trzy murale w największych miastach w Polsce.
Kampania R5ART to kreatywne podejście do promocji samochodu elektrycznego, które ma przyciągnąć młodsze pokolenie odbiorców i podkreślić nowoczesność, miejski styl życia oraz indywidualizm. Projekt objął:
● mural w Katowicach autorstwa Adama Kosika - z motywami lokalnych ikon, takich jak Spodekczy zabudowa modernistyczna;
● mural w Warszawie - z elementami Pałacu Kultury, Rotundy i miejskiej palmy;
● mural w Poznaniu, który można oglądać do końca lipca - inspirowany ratuszem i kolorystyką Starego Miasta. Oba ostatnie stworzyła Ola Dobrzyńska.
Nowa forma komunikacji Renault
Kampania łączy działania offline i online. Murale nie tylko zdobią miejską przestrzeń, ale są też treściami do social mediów, co pozwala budować zasięgi wśród młodych odbiorców i przyciągać uwagę przechodniów oraz użytkowników sieci.
Renault 5 E-Tech electric staje się więc nie tylko nowym graczem na rynku aut elektrycznych, ale również symbolem kreatywnej, zrównoważonej i wizualnie angażującej obecności marki w przestrzeni publicznej.
Informacja prasowa