Reserved po cichu zamknęło dział w sklepie internetowym

1 dzień temu 7
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Reserved Home uruchomiono na blisko 30 rynkach w lutym 2023 roku. W portfolio artykułów do domu i wystroju wnętrz znalazło się na starcie 700 produktów. Wyróżnikiem oferty miały być kolekcje tworzone we współpracy ze znanymi polskimi producentami, jak Lubiana czy Krosno.

Koniec Reserved Home

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Oferta Reserved Home była dostępna wyłącznie w sklepie internetowym, m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech Francji czy Hiszpanii, a sprzedaż asortymentu linii odbywa się wyłącznie w kanale internetowym.

W ostatnim czasie zakładka „Home” miała zniknąć z oferty sklepu online Reserved, o czym poinformowała nas jedna z Czytelniczek. Sprawdziliśmy – faktycznie, oferta jest już niedostępna.

– Rzeczywiście, podjęliśmy strategiczną decyzję dotyczącej zakończenia rozwijania Reserved Home. Decyzja ta wynika z szerszej strategii biznesowej, której celem jest konieczność koncentracji na kluczowych obszarach działalności w marce Reserved – przekazała w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl Anna Matraszek, PR & digital manager visual communication Reserved. – Powyższe dotyczy wszystkich rynków – dodaje.

Właściciel Reserved, Grupa LPP w minionym kwartale obrotowym (luty – kwiecień 2025 roku) osiągnęła 4,95 mld zł przychodów sprzedażowych, o równe 15 proc. więcej niż przed rokiem (4,31 mld). Sam Reserved we wskazanym okresie wypracował 1,39 mld  wpływów, co stanowiło wzrost o 22 proc.  

Kwartalne przychody LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 1,45 mld zł, co oznacza wzrost o 25,1 proc. w ujęciu rocznym. Firma w sprawozdaniu wskazała, że to efekt rozwoju jej aplikacji mobilnych i poszerzenia oferty produktowej e-sklepów. Udział e-commerce w łącznej sprzedaży Grupy wzrósł rok do roku z 26,9 do 29,2 proc. 

Przeczytaj źródło