Na 126,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, za spot 30-sek.) wyceniono spot przy koncercie "Roztańczony PGE Narodowy 2025" (emisja w niedzielę 27 września). Tylko 300 zł mniej - 126,6 tys. zł - kosztuje z kolei reklama przy programie "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami" (niedziela wieczór).
106,3 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją reklamy przy programie "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" (piątek wieczór), a 100 tys. zł - ci chcący pojawić się w bloku reklamowym w sobotnim paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo".
Cena spotu przy serialu "Pierwsza miłość" wynosi 97,7 tys. zł, a przy teleturnieju "Milionerzy" - 84,6 tys. zł.
Za reklamę przy programie "Ninja vs Ninja" (wtorek wieczór) trzeba zapłacić 85,1 tys. zł, przy "K2. Jedziemy po bandzie" - 82,3 tys. zł, przy "Nasz nowy dom" (czwartki wieczór) - 78,2 tys. zł i 75,3 tys. zł przy serialu "Przyjaciółki" (czwartek wieczór).
Maksymalna cena spotu przy "Wydarzeniach" wynosi 104,6 tys. zł dla emisji w dni powszednie i 87,1 tys. zł w niedziele, zaś przy serwisie sportowym: 75,4 tys. zł w dni robocze i 97,3 tys. zł w niedzielne wieczory.
Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 71,7 tys. zł i 100,5 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na wrzesień.