Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
W ramach współpracy Good One PR odpowiada za całość działań PR mających na celu wzmacnianie siły marki Runmageddon oraz jeszcze większe dotarcie do strategicznych grup docelowych, w tym społeczności lokalnych, rodzin z dziećmi czy firmowych drużyn. Agencja jest też odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami, koordynację partnerstw medialnych czy obsługę medialną biegów realizowanych w miastach w całej Polsce.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Runmageddon od lat buduje silną społeczność i wyjątkową atmosferę wokół ruchu, emocji i rozwoju, co sprawia, że w świadomości naszych odbiorców jesteśmy już „lovebrandem”, który chcemy pielęgnować. Z roku na rok chcemy więcej i sięgamy po więcej – mamy nowe pomysły, które przekuwamy w kolejne linie biznesowe. A do tego, by ciągle się rozwijać, potrzebujemy sprawdzonych partnerów rozumiejących naszą markę oraz nasze cele, stąd współpraca z Good One PR – mówi Michał Iwan, chief marketing officer Runmageddonu.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół wrocławskiego oddziału Good One PR w składzie: Martyna Dziopak-Mroczka, senior account manager oraz Julia Grubiak, junior account executive. Umowa została zawarta na czas określony.
Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku.