fot. materiały prasowe
“Prawda jest taka, że markom, agencjom, domom mediowym potrzeba pionowego wideo. Dużo, szybko, w wersjach pod reklamy, dopasowanego do etapów lejka sprzedażowego. I właśnie to robimy” – napisał Sułkowski na LinkedInie.
Dostarczamy paczki pionowego wideo idealnego na profile social media, reklamy płatne. Hooki, mocne CTA i dynamiczna edycja to jest to. Działamy z content creatorami, influencerami, producentami wideo. Sprytnie, zgodnie z mediaplanami i trendami” – dodał.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Jesteśmy ekspertami w dziedzinie pionowego video, zarówno organicznego jak i wykorzystywanego do płatnych reklam. Dobrze rozumiemy na czym polega dynamiczna edycja, jak powinna wyglądać właściwa struktura video. Jesteśmy w stanie dostarczyć paczkę materiałów video – od briefu do finalnej paczki – w ciągu trzech tygodni – mówi Sułkowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Klientem agencji mają być marki, agencje mediowe i agencje kreatywne. – Content creatorzy, influencerzy, producenci wideo są dla nas podwykonawcami, to oni realizują wideo, my przygotowujemy koncepty, koordynujemy współprace, egzekwujemy, raportujemy. Dodatkowo też edytujemy i tworzymy remix wideo – wyjaśnia Sułkowski.
Agencja aktualnie ma dwóch pracowników i poszukuje kolejnych trzech na stanowiska content operations specialist. Sułkowski wyjaśnia, że w ciągu roku chciałby rozbudować agencję o 20-30 pracowników. – Proces wymaga skali – dużo szybkich projektów, realizowanych w krótkim czasie – dodaje.
Adam Sułkowski pozostał w zarządzie Tears of Joy, jednak nie jest już client service directorem.