Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Rozbudową i dalszym rozwojem Tivio Studio w Polsce i w Europie, pod przewodnictwem Łukasza Wysockiego, zajmuje się nowo powołany, interdyscyplinarny zespół.
Olga Naparty-Małysz (na zdjęciu niżej) objęła stanowisko head of marketing & PR. Jest ekspertką w dziedzinie marketingu i komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem, przez lata związaną z Red Bull Polska, gdzie odpowiadała za działania z obszaru komunikacji organicznej, ostatnio związana z branżą beauty i festiwalem Ekipa. Specjalizuje się w strategiach wielokanałowych, storytellingu oraz kampaniach opartych na emocjach, które trafiają do nowoczesnych odbiorców.
Agata Czajkowska (na zdjęciu niżej) dołącza jako digital marketing consultant, wnosząc strategiczne podejście i ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu treści. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe dla agencji influencer marketingu generation9 oraz digital marketing w Paramount International, w tym m.in. za strategię komunikacji dla kanałów: MTV, Comedy Central i Paramount Network.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Sylwia Miklas (na zdjęciu niżej), specjalistka od marketingu cyfrowego i UGC, dołączyła do Damiana Daszka (na zdjęciu niżej), tworząc zespół Influencer Ambasadorów platformy Stargaze. Wspólnie odpowiadają za rozwój relacji z twórcami, pozyskiwanie contentu oraz wspieranie influencerów w monetyzacji i rozwoju kanałów. Damian Daszek to ekspert w social mediach i influencer marketingu, z doświadczeniem m.in. w Streetcom, Stor9 i Cape Morris.
Tivio Studio działa na styku mediów, technologii i twórczości internetowej. Flagowym projektem firmy jest Stargaze - platforma, która łączy media tradycyjne z cyfrowymi, dając twórcom nowe możliwości zarabiania dzięki transmisjom live, modelom subskrypcyjnym, treściom na żądanie oraz obecności w klasycznej telewizji. Kanał Stargaze TV już wkrótce zadebiutuje w ofercie operatorów w Polsce, równolegle z uruchomieniem dedykowanej platformy VOD.