Spoty marki Acer osadzone są w kontekście codziennych obaw: "czy mój sprzęt jeszcze się nadaje?", "czy Windows 11 to naprawdę konieczność?", "czy AI to coś dla mnie?". Odpowiedzią są proste scenki, humorystyczne dialogi i bezpośredni przekaz, w którym technologia nie przeraża – tylko wspiera i ułatwia codzienność.
Akcja wystartowała na początku sierpnia 2025 roku i trwać będzie do końca roku. Obejmuje ona działania w kanałach social media, kampanię digitalową w modelu video i display, a także szeroko zakrojone działania PR. Komunikaty kierowane są do mediów technologicznych, edukacyjnych oraz marketingowych, z naciskiem na edukacyjny charakter przekazu i szeroki zasięg dotarcia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Przesiadka na Windows 11? Oto dlaczego warto – zanim będzie za późno!
"Obecność Piotra Koniecznego gwarantuje kampanii wiarygodność i silne zakotwiczenie w kontekście bezpieczeństwa. Jego styl - łączący techniczny konkret z przystępnym językiem - pozwala dotrzeć zarówno do profesjonalistów IT, jak i użytkowników mniej obeznanych z technologią. To także przykład wykorzystania autentycznego eksperta jako ambasadora kampanii z misją edukacyjną" - wyjaśnia Acer w komunikacie podjęcie współpracy ze znanym branżowym ekspertem.
Za kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja WEC Communication.