W tym ujęciu TVN24 jest liderem. A Republika daleko za TVP Info

9 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Z danych Nielsena, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w TVN24 w czerwcu wyemitowano 26 048 reklam. To 1 711 więcej niż rok wcześniej. Reklamowanych marek było tyle samo - 407. Wśród marek, które pokazały najwięcej reklam były m.in.: Żabka, Velobank, Perła piwo, Media Expert, Kaufland, Lidl, Uber, Play, Orange, Apart czy Castorama.

Drugą pod względem liczbą spotów stacją informacyjną były Wydarzenia24. Wyemitowano w niej 23 832 reklamy - 1432 mniej niż w czerwcu 2024 roku. Spadła też liczba reklamowanych marek - z 234 do 202. 
Najsilniej reklamowały się tutaj: piwa Lech i Tyskie, PKO BP, Santander Bank Polska, Warka, Zatecky, Lotto, Media Expert, Decathlon, Skyshowtime, Nurofen czy Lotto.

Reklamowe podium zamyka kanał wPolsce24 z liczbą 17 556 spotów. To 5 871 reklam mniej niż przed rokiem. Co ciekawe - na ten antenie było mniej spotów, ale liczba reklamowanych marek wzrosła rok do roku z 120 do 162. 
W tej stacji najwięcej reklam pochodziło od takich brandów, jak m.in. Kaufland, Aldi, Lidl, Kaufland, Lech, Perła piwo, Porsche, Renault, Tyskie, Uber, Santander Bank Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Zobacz też: “Fakty” liderem serwisów informacyjnych

W Republice przybyło reklam

Kolejne miejsce zestawienia należy do Polsat News, który pokazał 15 753 spotów – o 1 504 mniej niż przed rokiem. W omawianym okresie wzrosła jednak liczba reklamujących się w tej stacji marek: z 342 do 352. Wśród tych, które wyemitowały najwięcej spotów znalazły się m.in. Litorsal, Allegro, Lidl, Leroy Merlin, Lays, KFC, Jeep, Ibesan, Volkswagen czy Vizik. 

Dalej w rankingu znajduje się TVP Info. Tutaj w czerwcu br. wyemitowano 12 226 reklam, czyli 613 mniej niż rok temu. Nastąpił ich spadek mimo zwiększenia liczby reklamowanych marek - z 222 do 264. Najwięcej reklam wyemitowały tu takie marki, jak: Carrefour, PKO BP, Allegro, Aldi, Żabka, Euro RTV AGD czy Lorenz Bahlsen. 

Ostatnie miejsce wśród stacji informacyjnych pod względem liczby spotów należy do Republiki. W tej stacji w czerwcu pokazano jedynie 4 384 reklamy. To 712 spotów więcej niż w czerwcu ub.r. Wzrosła też liczba aktywnych reklamowo marek - z 71 do 88. Wśród najaktywniejszych brandów były: Zondacrypto, Mango, “Gazeta Polska”, Małopolska, miasto Chełm, Inpost czy piwo Perła. 

Przeczytaj źródło