„Zakochaj się w polskiej muzyce” hasłem promocyjnym radia Eska 2

15 godziny temu 6
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Eska 2 fot. Eska 2

W spocie wykorzystano nagranie Wiktora Dyduły „Tam Słońce, Gdzie My”. Kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet, potrwa do końca sierpnia br.

Zależy nam, by Eska2 była synonimem tego, co najlepsze w Polsce — od muzyki po miejsca, które warto odwiedzić. Cały nasz program, włącznie z najnowszą akcją »Polska jest Najfajniejsza«, w ramach której można wygrać weekendowe wyjazdy do luksusowych hoteli i spa w naszym kraju, konsekwentnie buduje to skojarzenie i pokazuje, że polskość może być nowoczesna, atrakcyjna i inspirująca – mówi Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, do której należy Eska 2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Eska 2 z kampanią promocyjną 

Za kreację i planowanie mediów stacja odpowiada we własnym zakresie.

Sieć Eska 2 wystartowała w styczniu 2024 roku, gra wyłącznie polską muzykę. Składa się z 16 stacji lokalnych nadających naziemnie w 19 miastach oraz online na eska2.pl i w aplikacji mobilnej.

Przeczytaj źródło