Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. Eska 2
W spocie wykorzystano nagranie Wiktora Dyduły „Tam Słońce, Gdzie My”. Kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet, potrwa do końca sierpnia br.
– Zależy nam, by Eska2 była synonimem tego, co najlepsze w Polsce — od muzyki po miejsca, które warto odwiedzić. Cały nasz program, włącznie z najnowszą akcją »Polska jest Najfajniejsza«, w ramach której można wygrać weekendowe wyjazdy do luksusowych hoteli i spa w naszym kraju, konsekwentnie buduje to skojarzenie i pokazuje, że polskość może być nowoczesna, atrakcyjna i inspirująca – mówi Andrzej Descours, dyrektor komunikacji marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, do której należy Eska 2.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Eska 2 z kampanią promocyjną
Za kreację i planowanie mediów stacja odpowiada we własnym zakresie.
Sieć Eska 2 wystartowała w styczniu 2024 roku, gra wyłącznie polską muzykę. Składa się z 16 stacji lokalnych nadających naziemnie w 19 miastach oraz online na eska2.pl i w aplikacji mobilnej.