New Balance i Rosalia łączą siły. Nowa kampania i wyjątkowe buty

6 godziny temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Zdobywczyni nagrody Grammy, piosenkarka, autorka tekstów, producentka i ikona stylu dołącza do grona ambasadorów marki New Balance. Jej świadoma i odważna twórczość łączy ruch, muzykę i styl, tworząc kulturę o globalnym zasięgu. Nagradzana artystka jest bohaterką kampanii, której towarzyszy premiera modelu 204L, będąca kolejnym zdecydowanym krokiem marki w świecie high fashion.

Rosalia jest uosobieniem idei niezależności, która od 1906 roku przyświeca marce New Balance. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać ją w naszej rodzinie – doceniając jej kreatywność, indywidualność i odwagę w łamaniu konwencji. Rosalia to nie tylko globalna ikona kultury – to artystka, która nie podąża za trendami, lecz sama je kreuje. Razem napiszemy zasady na nowo, tworząc strategię skoncentrowaną na produkcie i storytellingu, opartą na łączącym nas nieszablonowym podejściu do nowych kierunków rozwoju – mówi Chris Davis, prezes marki i dyrektor ds. marketingu New Balance.

New Balance x Rosalia

New Balance x Rosalia Foto: Materiały partnera

Rosalia jest bohaterką pięcioodcinkowej kampanii New Balance, której kolejne rozdziały odsłaniają różne oblicza, składające się na jej tożsamość. Opowieść zaczyna się w siedzibie New Balance w Bostonie skąd Rosalia rusza do Nowego Jorku z tajemniczą paczką. Narracja budowana jest za pomocą wyrazistych obrazów i symbolicznych detali. Zawartością przesyłki okazuje się obraz z logo New Balance x Rosalia – mocny wizualny symbol artystycznego sojuszu. W każdej części kampanii artystka jednoznacznie pokazuje, że nie boi się przełamywać barier i dzielić swoją unikalną wizją współpracy z globalną marką sportową.

Kampania obejmuje także premierę modelu Rosalia New Balance 204L – najnowszych butów z kolekcji lifestyle’owej, które łączą elegancki, niskoprofilowy styl retro z wysokiej jakości zamszem oraz zaawansowaną technologią inspirowaną stylistyką lat 2000. Model 204L zadebiutuje w lipcu we wszystkich kanałach sprzedaży New Balance.

Od zawsze byłam fanką New Balance, dlatego współpraca z tą marką to dla mnie coś naprawdę wyjątkowego. Uwielbiam to, w jaki sposób New Balance zbliżył do siebie sport i kulturę w ostatnich latach. Jestem ogromnie podekscytowana i wdzięczna, że mogę zostać ambasadorką marki – mówi Rosalia.

Kampania rusza została zrealizowana przez agencję kreatywną American Haiku, w reżyserii Alexa Pragera, ze zdjęciami autorstwa laureata Oscara Roberta Elswita („Magnolia”, „Aż poleje się krew”, „Ripley”).

O New Balance

New Balance, z siedzibą główną w Bostonie w stanie Massachusetts, działając niezależnie od 1906 roku, ma na celu wspieranie pozytywnych zmian w społecznościach na całym świecie poprzez rozwój sportu i rzemiosła. New Balance zatrudnia 10 000 osób na całym świecie, a w 2024 roku przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 7,8 miliarda dolarów. New Balance jest właścicielem pięciu fabryk obuwia sportowego w Nowej Anglii w USA i jednej w Flimby w Wielkiej Brytanii. Obuwie New Balance MADE U.S. jest produkowane przynajmniej w 70% z materiałów wytwarzanych w USA i stanowi ograniczoną część sprzedaży New Balance w USA.

Więcej informacji o New Balance znaleźć można na stronie nbsklep.pl a najnowsze informacje prasowe na http://newbalance.newsmarket.com.

Przeczytaj źródło