Salestube ma nową paid social director

1 tydzień temu 16

mat.pras. mat.pras.

Zuzanna Rabiej będzie również odpowiadać za współpracę z kluczowymi klientami i rozwój portfolio, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Salestube zdecydowało się na powierzenie tej roli właśnie jej ze względu na jej międzynarodowe doświadczenie w obszarze strategii, sprzedaży i automatyzacji procesów. Rabiej może bowiem pochwalić się szerokimi kompetencjami we współpracy z międzynarodowymi klientami i zarządzaniu projektami na wielu rynkach jednocześnie, a także tworzeniem skalowalnych rozwiązań wspierających wzrost biznesowy. Rabiej znana jest z innowacyjnego podejścia oraz umiejętności wdrażania działań edukacyjnych w organizacjach, rozwoju zespołów i mentoringu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Zuzanna doskonale rozumie, jak łączyć technologię, dane i sprzedaż w spójną ofertę produktową, która odpowiada na realne potrzeby biznesowe naszych klientów. Jej doświadczenie w pracy z największymi graczami technologicznymi na rynku CEE i EMEA to ogromna wartość dodana dla naszego zespołu i klientów – mówi Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.

Przed dołączeniem do Salestube Zuzanna Rabiej odpowiadała za rozwój kluczowego segmentu biznesowego TikToka. Wcześniej zarządzała w Google współpracą z ponad 100 firmami kwartalnie, tworząc zintegrowane strategie reklamowe w ekosystemie Google Ads i wdrażając rozwiązania z obszaru AI i automatyzacji. 

Równolegle pełniła funkcje liderskie - szkoliła zespoły, budowała kompetencje sprzedażowe, a także prowadziła inicjatywy edukacyjne skierowane do klientów i współpracowników w Europie.

Przeczytaj źródło