GameLab Publicis Groupe z pierwszą aktywacją dla Mountain Dew

19 godziny temu 8

GameLabPass to system gamifikacyjny, polegający na nagradzaniu użytkownika za realizację zadań w grach lub poza nimi, np. za zakup produktu, czy stworzenie własnego contentu, który go promuje. Zdobyte punkty użytkownicy wymieniają na nagrody dostępne w sklepie GameLabPass, dostarczane przez wybranych partnerów i klientów.

Platforma umożliwia integrację z grami, kontami użytkowników w social mediach czy aplikacjami zewnętrznymi tj. Discord, co pozwala na niemal pełną automatyzację weryfikacji wykonania zadań.

– Głównym KPI działań z wykorzystaniem GameLabPass jest konwersja na sprzedaż, czego klasyczne działania gaming marketingowe praktycznie nie są w stanie zapewnić. Zakres funkcjonalności, system nagradzania czy sposób wypełniania zadań jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb klienta. To platforma absolutnie dla każdej marki, która chce wyróżnić się na tle innych produktów, stosując styl komunikacji preferowany przez Millenialsów, Generację Z czy nawet Alpha, dla których nasz system gamifikacji jest zbieżny ze znanymi mechanikami z gier – mówi Radosław Wójcik, Head of Gaming Marketing w Publicis Groupe.

Ruszyła pierwsza kampania z wykorzystaniem platformy dla marki Mountain Dew. Aktywacja "Do The Dew" ma charakter stricte wizerunkowy, a zadania koncentrują się wokół codziennego życia konsumentów.

Za koncept całej platformy, pomysły na zadania, dobór partnerów i dostawców technologii odpowiada GameLab by Publicis Groupe.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii promującej aktywację odpowiada agencja mediowa Zenith.

Przeczytaj źródło