Great Minds tworzy dział Retail Experience. Na czele Martyna Ziarkowska

11 godziny temu 8

Zespół projektuje innowacyjne rozwiązania, przyciągające uwagę konsumentów, wspierające budowanie trwałych relacji z marką i zwiększające sprzedaż.

Retail Experience oferuje markom nowoczesne narzędzia, które przyczyniają się do wzrostu efektywności działań sprzedażowych. Dział specjalizuje się również w testowaniu nowych pomysłów, które odpowiadają na dynamiczne zmiany rynku. Zespół współpracuje ściśle z innymi działami agencji, takimi jak kreacja, strategia i digital, aby zapewnić markom kompleksową obsługę – od planowania aktywacji w punkcie sprzedaży po analizę wyników.

– Nasze działania mają bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży i są dostosowane do aktualnych oczekiwań rynku. Łączymy innowacje z efektywnością, tworząc aktywacje, które działają od pierwszego kontaktu z konsumentem – mówi Martyna Ziarkowska, head of Retail Experience.

Komunikacja nie kończy się na kampanii on-line

Nowy dział oferuje pełną gamę usług, w tym tworzenie spójnych doświadczeń marki łączących kanały online i offline (omnichannel), organizację wydarzeń, produkcję materiałów reklamowych oraz projektowanie ekspozycji, w tym standów i materiałów komunikacyjnych. Dział współpracuje również w obszarze gamingu i nowych technologii, oferując organizację turniejów, projektowanie interaktywnych gier oraz aplikacji.

– Rozszerzamy działalność, bo skuteczna komunikacja nie kończy się na kampanii online. Klient oczekuje spójnego doświadczenia. W sklepie, na evencie, w social mediach. Retail Experience to dla nas krok, dzięki któremu możemy wspierać marki w miejscu, gdzie naprawdę liczy się efekt – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden Of Words Group.

Martyna Ziarkowska przez ponad dekadę związana była z Media Saturn Holding, gdzie pełniła m.in. funkcję trade marketing managera. Wraz ze swoim zespołem odpowiadała za kompleksową opiekę nad współpracami partnerskimi, kampaniami omnichannelowymi oraz organizacją eventów, mając realny wpływ na wzrost sprzedaży produktów. Dbała o spójną komunikację marek i ich odsprzedaż, prowadziła kampanie premierowe oraz zarządzała budżetami marketingowymi.

Przeczytaj źródło